Obserwatorzy

wtorek, 17 lipca 2012

Whistle.

Hej !

Dziś mam dla Was resztę zdjęć z sesji i kilka dzisiejszych :) Mam nadzieję, że się Wam spodobają .

Czy któraś z Was chodzi na zajęcia typu samba, rumba czy coś w tym stylu ? Bo nie chce chyba chodzić na siłownie, tylko chciałam spróbować czegoś takiego :) Myślę, że mogłoby być fajnie :)

Pracy jak nie miałam tak nadal nie mam . W moim mieście chyba nie ma pracy dla młodych ludzi ... Ale już niedługo pewnie przeprowadzka do Warszawy :) (trzymajcie kciuki, żeby się wszystko udało) ! :)

Ps. Dziękuję za wszystkie komentarze !










24 komentarze:

  1. jeju masz takie śliczne włosy ♥
    a zdjęcia naprawdę prześwietne ;d.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale jestes piekna i te włosy :))
    Dziękuję, że przez tyle czasu odwiedzałaś mojego bloga.
    Ostatnio nie było mnie długo w sieci, ponieważ pracowałam nad nowym projektem.Jestem ciekawa co o nim myślisz?
    Zapraszam na moj nowy blog http://fashion1st.pl/, ponieważ na be my must have już nie będę publikować. Mam nadzieję, że będziesz też tam czasem wpadać i zostawiać czasem "ślady" ;) Ja o Tobie nie zapomnę
    Wiesz, że poczatki są najtrudniejsze, dlatego gorąco proszę o polubienie na fb https://www.facebook.com/pages/Fashion1st/244087855700991?ref=hl
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zdjęcia, całosć ogólnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde swietne zdjecia. Zwlaszcza podobaja mi sie te w ostatnim stroju
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi najbardziej podobają się twoje włosy! sama zastanawiam się nad zrobieniem ombre!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia, gdzie kupiłaś jeansową koszulę ;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. wlasnie sama planuje na cos takiego sie zapisac bo silownia nie jest dla mnie ;p
    pozdrawiam i masz cudowne wlosy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastic style! i love it!!!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się :) zapraszam do siebie: ewelina-kulasza.blogspot.com
    nowy wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne fotki i sceneria oryginalna :)
    Polecam szczególnie blog, który mnie instpiruje od dawna.
    To http://redlipsswearing.blogspot.com
    Naprawdę warto zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  11. wowowow
    !!
    swietne, ostatnie zdjecie wymiata :) mam nadzieje , ze mnie pamietasz jeszcze odrobine z boga be my must have;) zapraszam na mojego nowego bloga www.fashion1st.pl milo mi bedzie jak zajrzysz i powiesz co o nim myslisz :)
    pozdrawiam Martyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Fotogeniczna jesteś:)

    Martyna

    PS: Trochę się u nas zmieniło. Od teraz można odwiedzić dwa blogi:

    lifestylowo-modowy:
    ladiesteaparty.blogspot.com

    oraz kulturalny:
    ladiescoffeeparty.blogspot.com

    Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. 5 zdjęcię świetne ;d

    www.circlemotel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale przepięknie wyglądasz;)
    i zdjęcia świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. może nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia mega ! ;) A co do zajęć, powiem Ci zebyś spróbowała może zumbe, chodzę i prowadzę zajęcia od czasu do czasu i powiem Ci, jestem zadowolony ze kiedyś się wybrałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia mega ! ;) A co do zajęć, powiem Ci zebyś spróbowała może zumbe, chodzę i prowadzę zajęcia od czasu do czasu i powiem Ci, jestem zadowolony ze kiedyś się wybrałem ;)

    OdpowiedzUsuń