Obserwatorzy

niedziela, 8 lipca 2012

Weekend.

Hej !

Jak Wam minął weekend ? Ja spędziłam go bardzo fajnie . W piętek zaczął sie reggaeland więc się na niego wybralam . Był ktos z Was?
Jak wrażenia ?

W końu zdecydowałam się na kierunek studiów, dlatego w sobotę rano pojechałam do Warszawy.  Wybrałam filologie angielską w Społecznej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania teraz chyba SAN.
Po drodze weszłam na zakupy do Złotych Tarasów .
Ze względu na upał nie mialam ochoty na długie chodzenie po sklepach, więc zajrzałam tylko do tych co chciałam i kupiłam koszule w Bershce i buty Nike.
Pewnie pojawią się w nowych postach :)

Wieczorem znów  Reggaeland, ale nie mogłam w pełni cieszyć się tym festiwalem, bo strasznie się czułam . Może przez przemęczenie i tłum ludzi, sama nie wiem, ale szybko wróciłam do domu . 

A dziś? Dziś spędziłam dzień na spaniu do 15, a potem siedziałam nad Wisłą słuchając muzyki .

Ps. Chyba będę miała w końcu szczęście, bo zostałam okupowana przez ptaka :D








7 komentarzy:

  1. Zwykle nie odpowiadam na spam typu ' zapraszam do mnie ' bo to wcale nie przyciąga widzów/odbiorcow wrecz przeciewnie :) Ale lubię twoj blog i od jakiegoś czasu jest juz w mojej liście obserwowanych ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, ale dawno mnie tu nie było i odwiedzam stare blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zazdroszczę Ci tyłka i nóg *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ! To miłe ! :))

    OdpowiedzUsuń