Obserwatorzy

poniedziałek, 7 maja 2012

Hard working .

Hej !

Ostatnio moje dni wyglądają ciągle tak samo .. nauka, nauka, nauka . Jestem już po pierwszym egzaminie, czyli polskim . Hmm, nie poszedł chyba aż tak tragicznie, ale się okaże :) Jutro matematyka, środa i czwartek angielski . Strasznie boję się ustnego angielskiego . Zupełnie nie wiem jak mam się do niego przygotować . Macie może jakiś fajny sposób ? Rozwiązuję testy, ale mam wrażenie, że sobie nie poradzę .
Ktoś z Was pisze maturę ? Jak Wam na razie idzie ?




Buziaki !

8 komentarzy:

  1. powodzenia , trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki:) Dobrze będzie:)) Polski podobno nie był taki zły:))
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale Cie rozumiem, tylko w moim przypadku zastap slowo nauka slowem praca:-)
    Fajne fotki!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również jestem tegoroczną maturzystką. :) na szczęście, egzaminy pisemne już za nami, teraz tylko ustny polski i angielski i waaaakacjeee! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia;-) matura na szczęście już za mną- ale sesja jest o sto kroć gorsza;/

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, więc i Ty jesteś tegoroczną maturzystką? Mam nadzieję, że poszło Ci lepiej niż się spodziewałaś i z ustnymi też świetnie sobie poradziłaś. :)

    OdpowiedzUsuń