Obserwatorzy

niedziela, 3 czerwca 2012

Refleksyjnie.

Hej kochani .

Co u Was ? Ja mam już wakacje, ale wcale mi to nie odpowiada ... Co prawda mam dużo wolnego czasu jednak nuda na razie wygrywa.
Szukam sobie pracy, wysyłam te cholerne zgłoszenia i nic... Żadnej odpowiedzi .
Wiecie co czuję jakąś taką pustkę . Nie mam pomysłu na swoje życie, nie wiem co chciałabym robić w przyszłości, a czas najwyższy wybrać kierunek studiów .
Nie chce wybrać takiego, na który będę musiała chodzić z przymusu, bo to bez sensu .
Zastanawiam się też nad dziennymi i zaocznymi studiami . Jeśli miałyby być to dzienne to muszę znaleźć sobie mieszkanie w Warszawie ..
Tak naprawdę to moim marzeniem byłoby wyjechać do Londynu czy gdzieś niedaleko i tam ułożyć sobie życie od początku, samemu ...
Też tak macie ? Że chciałybyście zamknąć ten rozdział, który jest teraz i zacząć od nowa ?
Dzisiaj notka trochę refleksyjna, ale taki akurat mam humor i nie wiem czy w ogóle ktoś to jeszcze czyta.. mimo wszystko dalej będę pisać co jakiś czas .

Buziaki !




3 komentarze:

  1. Fajne awiatorki. A co do studiów - jeśli nie wiesz gdzie chcesz iść to idź tam gdzie ci się opłaca;) Ja od siebie polecam studia na kierunkach ścisłych;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na szczęście jeszcze muszę poczekać 2 lata do takiego wyboru :) a co do pracy to na pewno ktoś do Ciebie się odezwie :)

    obserwuję i liczę na to samo: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń